stenis

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Stina - 10 december 2011 23:06

Lollo sitter just nu vid sin dator bredvid mig där jag sitter vid min


Hon nördar sina gamla webbcamera bilder xD


Här är en låt som jag nördar sönder tsm med Lollo

Sjukt bra! ;o


Bara nt det kommer välutbildade apor...x'D

Av Stina - 10 december 2011 21:42

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! ;DD

Detta är mitt första blogginlägg!


Gillar ni min header och design?

Det är värsta proffset som gjort det!

http://thatlollo.bloggplatsen.se/ är hennes blogg, kolla in! ;)


Jag kna berätta lite om mig:


Jag är wierd, jag är galen, jag är koooonstig och jag har bra humor

Jag spelar teater och jag går i skolan! ;o

Visst e det häftigt!

Jag är 13 år och går i skola! Det är såååå ovanligt! xD


Nej men ja, det är jag

Hoppas ni vill läsa min wierda blogg x'D




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en vårblomma som gillar teater, att skriva, vara med kompisar och sitta vid datorn. Jag är galen och glad! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Kommer du fortsätta läsa min blogg?
 Vad tror du jag gör hela dagarna?
 Ja, självklart!
 Kanske, vi får se
 Då och då
 Nä... Tror inte det
 Nej det kommer jag inte
 Aldrig i mitt liv!
 Bara för att Lollo gjort headern

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards