stenis

Alla inlägg under december 2011

Av Stina - 20 december 2011 17:35

Har varit off ett tag nu för att jag int ekunnat ta mig till datorn

Sorry!


Har velat blogga men inte kunnat

Har haft så ont i mina fötter så jag har inte kunnat gå till datorn


Men nu är jag tbx! :D

Så nu kan ni jubla! Haha näää xD


Love U readers! <3

Av Stina - 13 december 2011 06:19

  

Vad sjukt jobbigt asså

Gå upp kvart i 6 på morgonen för att se min lillasyster gå Lucia första gången


Det ska bli kul att se henne och man får frukost där

Men ändå! Kvart i 6!


Har redan gjort mig helt klar för att sticka när de är kvar med att borsta tänderna

Men jag brukar också vara klar först


Jajajajajaja xD

Den gamla bilden där uppe gick inte att få ner -.-"

Iaf så är det en bild från morgonen innan klassresan och ljuset är helt perfekt!

Jag vet, jag är ego xD

Av Stina - 12 december 2011 17:43

Äääääntligen kan jag göra ett inlägg! xD


Gar haft fullt upp idag, menar först skola

sen sjukgymnast,

sen läxor,

sen äta


Men nuuuu kan jag skriva! xD


Shit vad många besökare igår! ;o

51 besökare andra dagen!


Jag har gått om Lollo till o med

Det är sjukt bra! ^^



Fick ett kort från en tjej som jag bråkat med idag

Hon sa att hon vill träffa mig för allt hon vill säga fick inte plats på kortet


Gissa om jag blev förvånad!

Sist sa hon att jag var självisk och massa annat...


Man, ja vi får välla se va



Av Stina - 11 december 2011 17:14

Det här ar jag inte beredd på!

27 besökare!


Jag har redan slagit Lollos besöksrekord och det är liksom bara andra dagen för mig!

Ni är ju helt fantastiska!


Shit vad jag är glad!

Och förvånad!


Trodde liksom att det skulle vara högst fem pers per dag i början xD

Så det här!


TACK SÅ MYCKET! <3


Av Stina - 11 december 2011 15:29

Hittade massa bilder från klassresan till Bakken i sexan!

Jag med hatten jag köpte på Bakken xD 


Av Stina - 11 december 2011 14:29

Lollo har åkt hem! :'(


Hon gick jättelångt in i tåget istället för att sätte sig vid de första platserna där det var jättemke lediga platser xD


Fortsätter nörda Taylor Swift som är min favvo artist


Den är är så grymt bra! :D

Av Stina - 11 december 2011 12:36

Jag och Lollo har det superbra!

Vi var uppe länge igårkväll


Klockan 2 på natten gick vi och lade oss

Sen låg vi och snackade till halv 4


Såklart var vi morgonapor som vaknade halv nio xD

Ja, jag vaknade av att Lollo sa: Va?


Jag hade pratat i sömne, sagt godnatt x'D


Jag kan tyvärr nt ge er bilder för då vill jag att de ska vara färska

men jag har ingen webbacmera...så...

Av Stina - 10 december 2011 23:06

Lollo sitter just nu vid sin dator bredvid mig där jag sitter vid min


Hon nördar sina gamla webbcamera bilder xD


Här är en låt som jag nördar sönder tsm med Lollo

Sjukt bra! ;o


Bara nt det kommer välutbildade apor...x'D

Presentation


Jag är en vårblomma som gillar teater, att skriva, vara med kompisar och sitta vid datorn. Jag är galen och glad! ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Kommer du fortsätta läsa min blogg?
 Vad tror du jag gör hela dagarna?
 Ja, självklart!
 Kanske, vi får se
 Då och då
 Nä... Tror inte det
 Nej det kommer jag inte
 Aldrig i mitt liv!
 Bara för att Lollo gjort headern

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards